be my Followers

klik klik klik

Tuesday, July 6, 2010

alamak!!!sudah jadi padang jarak padang tekukur la....

salamm korang semua...
huhu..


entry kali ni aku nk kasi korang tengok ckit kehancuran kebun aku..
my FARMVILLE...

kesian tul la aku nengok keadaan kebun aku tu...
mana x nya..
sejak aku mula berblogging..
terus aku x hiraukan kebun aku tu...
kalau dulu...mmg kebun tu la yg menjadi keutamaan setiap kali aku on9...
huhu

dulu lain sekarang lain..
apa nak jadi??
ahaha..
terkeluar plak lirik lagu Dato' SM Salim tu...


tengok tuh!!
sgt tragis keadaannya kan..
huhu
sian betul kat kebun aku tu...
semuanya gara2 addicted to blog..
ahaha

hurmm..
ok la..sampai sini je dulu..
aku nk g bercucuk tanam kat kebun aku tu..
dh lama aku x menanam tanaman baru kat sana..
hikhik


p/s :
kebun oh kebun..
kalau la hasil tanaman tu betul2 leh jual..
dh kaya raya aku sekarang ni..
huahuahua 

4 comments:

Lizzie Yasmin said...

ladang terbiar.. kesian.. sama lar dgn ladang i..

peaNut said...

hehehe..tu la lizzie..sian tengok dh buruk semua tanaman...hikhik

* mEsSy * said...

kalu lah bole jual.. huaaaa..

=)

peaNut said...

messy ~ kalau boleh jual..dh jd org kaya baru dh peanut ni..hihi