be my Followers

klik klik klik

Tuesday, July 20, 2010

entry biru!!

selamat mlm u all..

entry biru?????
apa maksud tu??

maksudnya...
aku tgh bengang..
xda mood nk wat apa2..
rasa kebosanan yg teramat menyelubungi diri aku skrg!!!
arggghhhh..

nape ni terjadi??
aku pun xda jwpn utk soalan tu..
aku dh blurrr betul skrg ni..
xtau nk wat apa lagi..
so,,aku luah perasaan kat sini je la...

hurmmm..
kepada sesiapa yg ada baca entry ni..
terima kasih aku ucapkan..
dan maaf..sbb entry ni kosong je....
xda makna...

inilah hasil dr keBLURRan jiwa aku skrg..

SEKIAN!!



p/s :
nk tdo pun mata xnak tdo..
nk mkn..dh kenyang..
nk tgk tv..
xda satu channel pun yg menarik perhatian..
aerggggghhhh!!

12 comments:

kurawk said...

wuuu sakit mate~
(~_~)

Amni said...

biasanya urang bengang tulisan merah deng.... hehehe...

Zaidah said...

jangan bosan2 ok...

Stilla said...

ya bok nang biru hehhe...sama kaler blog kmk eh...erm tenang kan jiwa anda dengan kaler blue ya k..hhihihi

nabilah_2908 said...

kesian dia...

so hari ni mcm mn pula...dh ok..?

pape pun..take care ya... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
KWE TIAU GORENG

~♥ iella ♥~ said...

mmg peanut dalam keadaan blurrr tue...cmtue la kita bila nk luahkan segalanya..segalanya di blog...

peanut,nak tnya.Cmna nak wat link yg slalunya syarat nk join contest?? tak reti la..Tolong ajar jap...dah duk try selidik2 tp tak jump2 jln pun...jlnku buntu....

peaNut said...

kurawk ~ hehe..sakit eyh??soriiii..jiwa kacau time ni..hehe

peaNut said...

amni ~ kmk xsuka kaler biru...ya mek pakei kaler biru..hikhik

peaNut said...

kak zai ~ ada masanya kita mmg akan rasa cmni..huhu

peaNut said...

stilla ~ aok mem..sama kaler blog ktk..huhu...nang tension mek time tulis tok..hehe

peaNut said...

nabilah ~ peanut rasa lebih baik dr semalam..alhamdullillah..huhu

peaNut said...

iella ~ insyaallah..nnti peanut tolong buat satu entry khas utk soalan yg iella tanya tu k...