be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Saturday, July 24, 2010

alamaK!!nape suram je wajah blog aku ni??

salam u all..
selamat mlm...
huhuhu


wahhhhh!!!
apa sudah jadi kat blog aku ni??
nape suram yg teramat je ni???
mana layout pink leopard aku tu???
uwaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

hurmmm..
nmpk gaya nya aku kena la carik layout baruu..
actually dr lebih kurang 3 hari yg lepas...
the cutest blog in the block mmg dh ada kasi notice..
kalau korang perasan,,dia org kasi notice kat bahagian kiri atas blog aku...
kalau korang xperasan..
tgk gmba kat bawah ni..


tp,,aku wat x endah je..
hehe
pastu..hari ni..masa aku baru je bukak my blog..
terkejut plak tengok blog aku ni suram pucat lesi..

insyaallah..
aku akan carik cepat2 layout baru...
xnak la biarkan blog aku kegelapan cmni..
nnti kan layout terbaru aku nnti k...
nk pilih yg paling cantek pada pandangan aku..hehe

ok la...
aku nk survey layout baru..
sambil2 tu nk blogwalking gak..
selamat mlm u all...




p/s :
selamat berblogging u all..
jeles tengok blog u all cantek2..
nnti aku cantek kan balik blog aku ni k..
hehehe

12 comments:

ardinihumaira said...

dear.. edit blog guna blogger in draft best juga ;)

Syahida said...

ohh..nape pula gitu, ye. memang dia akan sentiasa tukar ke? Sya dulu pun kena juga macam ni, blog jadi legam, tapi takde pula notis macam tu.

Makbed said...

ada nampak gak... tapi saya ingatkan mmg hiasan je.. huhu

Amni said...

eh? Bukan blog tak nang gelap ka? Hihi... Firefox kmk prob tok.. yalah gitok kali.. Huhu..

bspotgurl said...

ehh peanut, takde suramnye pun layout u ni.. okay je i nampak.. tapi kalau u dah berhajat nak tukar, why not

Stilla Royazrie said...

aok mem perasan mek..muram jak blog ktk..cepat make up nya gik mem..hehhehe..=)

peaNut said...

ardini ~ xberapa nk pandai la edit guna tu

peaNut said...

sya isya ~ peanut 1st kena cmni..baru tau la ni..maybe setiap layout tu ada limit masa tertentu agaknya..

peaNut said...

makbed ~ bkn hiasan tu..hehe..notice cakap layout akan d remove kan

peaNut said...

amni ~ sebelum tok kmk pakei layout ada pink leopard..hehe

peaNut said...

bspotgurl ~ xtau lagi ni babe..mungkin biar cmni je kot..ahaha..mls nk crk layout baru la..

peaNut said...

stilla ~ nnga upa lok mem..mun kmk rajin mek make up nya baru..p rasa2 cam kemalasan jak tok..hihi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers