be my Followers

klik klik klik

Friday, July 30, 2010

inilah orang yg aku maksudkan..hhehe

salam u all..
dh mamam???
hehe

jom sambung entry semalam...
ada gak yg komen kat entry ni semalam..
and ada jugak la yg meneka dgn betull..
ehehe

maaf la..
xda hadiah utk tekaan yg tepat tu..
huhuhuhu

so,,inilah org nya...


huhu

korang tertanya2 x apa maksud aku tulis kami kenal tp baru mengenali??
sebenarnya,,,wawa ni adalah senior aku masa kat sekolah menengah dulu..
senior satu tahun je pon..
hihi
tp,,xpernah plak aku bcakap2,,bmesra2 dgn dia masa kat sekolah dulu..
perjumpaan ni je yg wat kami lebih mengenali satu sama lain..
ehehe

begitu lah cerita nya....
huhu
dan apabila blogger bertemu blogger...
maka...sesi bergambar pun bermula la....




hantu gamba bila jumpa camera mmg la excited..
hihi

tggu entry seterusnya utk tengok apa yg kami buat masa ngedate hari tu ye...
entry bersambung....




p/s :
kiut2 kan kami...
ehehe...
xda org nk puji...
biarlah aku puji sendiri..
kihkih

10 comments:

WaWa said...

Argh, sikda hadiah duhal mun nekak beol tek. Ces. :p

AngahSayang2314 said...

sob..sob..sob.. tak dapat nak baca n3 sebab nak pindahhhh

* mEsSy * said...

mmg cute.. comel sgt.. =)

Amni said...

kitak orang tiga2 polah entri pasal tok, memang la boleh urang tekak denga... wahahaha...=P

Btw, kmk dah jawab tag kitak..=)

ardinihumaira said...

sonotnya korang.. dni tingin nak kua2 gni gak... nak ikuttt!;D

peaNut said...

wawa ~ mun ada hadiah pun mek x berik ngn ktk eyh...haha

peaNut said...

angah ~ alaaaa....nape cmtu plak angah..hurmmm...sedih la kalau angah dh x jenguk blog peanut lagi..

peaNut said...

messy ~ sapa cute lagi????ahakkssss

peaNut said...

amni ~ ehehehe...suka2 bh...ada jwk org yg xtauk bh..hihi

peaNut said...

ardini ~ kalau nk join...meh la dtg sarawak..