be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Friday, July 2, 2010

yeay!!selesai satu lagi hutang tayang award..huhu

salam semua....
huhu..
sedang aku duduk depan tv menonton cerita JANJI KEKASIH kat TV3 ni..
tba2,,muncul perasaan nk on9 plak...

dan dgn itu,,aku nk ambik kesempatan nk tunjuk award yg aku dpt..
hehe
lama aku simpan award ni dlm draft post aku...
hikhik
teruk nyeerrrr aku ni kan..
penat2 org bagi award aku lmbt2 plak nk tayang award ni...

ok2,,STOP celoteh kosong tu...
meh kita tengok..award apa yg aku dpt...

jeng jeng jeng

:
:
:



huhu..
inilah award terbaru yg aku dapat..
" BEAUTIFUL BLOGGER AWARD "

beautiful ke blog aku ni eyh??
or maybe aku yg beautiful kot..ahahahahah
perasan betul la aku ni...

award ni aku dpt drpd cik Fairuz
huhu
thank u so much dear coz kasi award ni kat blog aku yg x seberapa ni...
terharu ni weiiii..huhu

ok,,seperti biasa..perlu la jawab beberapa soalan..
jom ke sesi soal jawab plak..

:
:
:

☺☺Spread the word to 15 bloggers who you like and you think their blog are awesome!☺☺

aduiii..
byk benar mak oiiii..
aku decided utk senaraikan 8 je la k..
memandangkan 8 adalah number favourite aku..
hehe

□    prince HairiAks    □
□    Yanfie    □
□    ejum    □
□    kak HoneYz   □
□    miss pinkfroggY    □
□    cik dara manis    □
□    daYNa    □
□    ena    □


☺☺Tell 7 things about yourself☺☺

□ kdg2 aku garang □
□ x suka org hipokrit □
□ aku suka nombor 8 □
□ aku pengguna tegar celcom □
□ aku seorang yg setia □
□ aku x minat FASHA SANDA □
□ aku ada 3 blog sendiri...blog ni,,blog MR.BLACK & blog  SAYA NAK TAHU...sila sila la melawat ke sana ye..hehe □


ok,,selesai dh tugas aku part sesi soal jawab ni..
sekarang turn mereka2 yg aku anugerah kan award ni plak untuk show off ckit dgn award yg mereka dpt ni & jwb soalan2 tu..

selamat menjawab ye!!


p/s :
seronok gak dpt award2 cmni..
blh buat koleksi dh..
huhu..
kalau nk tengok koleksi award aku..
 leh scroll kat bawah sekali page blog aku ni..

8 comments:

HairiAks said...

Thanks daun keladi..
lain kali prince nak lagi..
he3...
Wahai satu dunia... Prince dapat awards dr Cik Peanut.. ngee...

Anonymous said...

thanks ye :) hehe suka dapat award

Qib said...

he,.. bukan blog lawa.. orang nye nulis lawaer


\
Jum singgah belog Pink!

Jeles dengan PINK !

peaNut said...

hairi ~ wah!!seronoknya tengok hairi gembira bila dpt award dr peanut..huhu

peaNut said...

ejum ~ ambik la ye...blog ejum mmg layak dpt award ni

peaNut said...

pinqib ~ ala..jgn la ckp cmtu...mcm menyindir kekurangan cantek peanut plak..ahaha

:-: LilacMessy :-: said...

taniah2 dpt award.. ailyke.

peaNut said...

hehe..tq messy..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers