be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Sunday, July 11, 2010

congrats 4 u all walaupun x dpt jd no.1..huhuhu

salam ahad semua...
huhu..
penat nya seluruh tubuh aku ni..
mana tidaknya..
hari ni,,,pagi2 lagi aku dh klua rumah..
nk join sukaneka yg di adakan kat perumahan Kastam..
sgt penat..

pastu lum habis lagi penat yg tu..
aku klua mamam plak ngn my sis n my Love..
pas mamam..
kita org g buat aktiviti riadah ckit..
aduiiii!!
sakit bdn aku..

byk gak gmba2 yg ambik hari ni..
insyaallah aku akan share kan kat cni..
tggu aku ada masa yg pjg ckit nk wat entry2 pasal aktiviti2 yg menyeronokkan yg aku buat this weekend ye..
huhuhuhuh

anyway,,tujuan sebenar entry ni di buat bukan nk cakap pasal apa aku buat sepanjang 2 hari ni..
tp,,,,utk mengucapkan setinggii-tinggi tahniah kat pasukan pilihan aku utk piala dunia 2010..
siapa lagi kalau bukan...
pasukan GERMANY!!!


yeay!!
walaupun dia org x berjaya menjadi juara world cup tahun ni...
sekurang-kurangnya mereka dh berja ya dpt tmpt ketiga...
huhuuuuhu

semoga lain tahun rezeki berpihak kepada mereka plak utk memenangi piala dunia ni..
huhu
aku akan tetap menjadi penyokong setia pasukan germany ni..
insyaallah...

so,,,mlm ni SPAIN vs BELANDA...
korang sokong sapa??
aku xda sokong sapa2..
sbb pasukan yg aku sokong dh dpt nombor 3 je..hhuuhu


adakah ramalan Paul si sotong kurita sekali lagi akan menjadi kenyataan???
atau
kali ni ramalan si burung Nuri plak yg jd nyata??

kita sama2 tggu keputusannya nnti k..
siapapun yg menang..
aku akan gembira utk mereka..huhu

"MAJULAH SUKAN UTK NEGARA.."
hehe
tetiba la plak kan..
hikhik


p/s :
demam bola dh hampir berakhir..
pasni xda alasan lagi la kalau nk ngntok2 kat ofis..
hikhik

10 comments:

HairiAks said...

Ya.. majulah bola untuk dunia..
pasukan plihan Prince smua kalah.. So sad.... mmmmm

:-: LilacMessy :-: said...

huaaaaa.. sape menang pown xpe meh..

=)

fynahere said...

ye! german dpt no 3 pon xpe la kan..hehe

shahrul said...

Yeay~~!! Germany,Germany!! =)

bspotgurl said...

sekali sekala beraktiviti skit ape salahnye kan.. biar badan sihatt dengan bersukan :)

peaNut said...

hairiAks ~ peanut sgt2 la bersyukur german dpt no.3...at least dpt jd top 3 la kan..huhuhu

peaNut said...

messy ~ penting gak ni babe..mana tidaknya...4thn sekali je world cup nih..hikhik

peaNut said...

fyna ~ yeay..at least la kan sis..huhu..kita serupa..penyokong germany..hihi

peaNut said...

shahrul ~ yeay..seronok kan bila team yg kita sokong menang..walaupun juz dpt no.3..huhu

peaNut said...

bspotgurl ~ yup babe!!walaupun penat satu badan..tp,,syok jugak..hihi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers