be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Thursday, July 8, 2010

satu hari tanpa sebarang entry!!what happen??

salam semua...
apa khabar korang hari ni??
hurmmm...
entry pagi ni rasanya pendek je...

just nk bagi tau....



semalam aku mengalami gejala bad mood yg teramat...
semua bnda aku buat serba x kena...

nk blogwalking pon aku malas..
aku cuma jenguk maybe x sampai 30 buah blog je semalam...
dan yg paling menjadi isu utama kat sini...
satu entry pon aku x buat!!!



semuanya gara2 bad mood...

nk tau x kenapa aku dtg angin kus kus n jd x tentu pasal cmni???
hurmmm...
tggu next entry k..
aku akan cerita kan...



p/s :
maaf kepada tuan blog yg aku x sempat nk jenguk semalam ye..
huhu
insyaallah..
kalau cukup masa..
aku akan terjah kat blog korang..
huhu

5 comments:

peaNut said...
This comment has been removed by the author.
Asiah Jaffar said...

xpe..biasa la tu peanut..kalau bleh share kte share mslh tu..bad mood kjap2 dh la ye..huhu

ardinihumaira said...

dni update je wat autopublish... jarang dni tak update langsung.. biar pun blur.. kalau blur dni tempek gambo bany2k hik3

peaNut said...

A.S.I.A.H ~ hurmmm...peanut mmg tengah tension sekarang..sgt2 tertekan..uhuk uhuk

peaNut said...

ardini ~ dni byk idea..peanut ni...aduiii..kurenggg ckit..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers