be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, July 6, 2010

hitam itu menawan..putih itu lambang kesucian..kesimpulannya,,dua2 aku suka!!

salam u all..
sentap je baca tajuk yg panjang tu kan..
ahahaha..

entry kali ni adalah entry penyertaan aku untuk sebuah contest..
sebenarnya aku telah di tag oleh pemilik blog "santapan familea"
sorry..aku xtau nama tuan blog tu...
maaf atas ketidakALERTan aku tu ye..

ok..
jom cerita pasal contest ni plak..
contest ni di nama kan sebagai
:
:
:



"CONTEST HITAM ITU MENAWAN"

wah..kaler favourite aku tu babe!!
hihi

contest ni d anjurkan oleh miss Yani Abdullah
sila klik link utk ke blog beliau..

ok ,, jom intai2 ckit apa syarat2 contest ni..

-->>menjadi follower missyaniabdullah..
-->>gamba mesti hitam putih..korang edit la jadi hitam putih
-->>gamba bebas janji hitam putih..
-->>buat entry khas dalam blog korang kenapa korang suka pic itu dan linkkan kepada belog missyaniabdullah
-->>kena letakkan banner contes di side bar belog korang...and mesti linkan pada belog missyaniabdullah
-->>sila tinggalkan link korang di bawah contes ini..senang nak usha
-->>tag kan kepada 5 rakan blogger yg lain
-->>contes bermula pada 1hb Julai 2010 - 31 Julai 2010..keputusan akan diberitahu seminggu dr tarikh tutup.
-->>hadiah menanti anda : 1st place - album gamba 2nd place -coklat


so,,sekarang aku nk tunjukkan gambar mana yg aku pertaruhkan..
inilah gambarnyaaaaaa...!!



amacam??
nmpk nostalgia x gmba ni??
ahaha

ni la gmba yg aku pertaruhkan utk contest ni..
eyh..sebelum aku terlupa..
aku kena tag kan contest ni kat 5 org lagi blogger..

so,,kat bawah ni aku senaraikan 5 yg bertuah tu..


semoga yg kena tag tu pon berminat la nk join contest ni ye..
huhu..
kepada pihak penganjur plak...
dgn gediknya aku nk cakap..
"PILIHLAH AKU SeBAGAI PEMENANGNYA!"
ahahahahaha


p/s :
gedik x habis2 kan..
huhu
anyway,,hope so gmba ni akan bawak tuah..
aminnn

10 comments:

Stilla Royazrie said...

thanks tag kmk..lak mek try mem ah..hehhehe..

bspotgurl said...

sempoiii je picture ni

Unknown said...

kejap lagi i join contest nie yerr...tapi tolong bagi tau klu ada silap apa2...okey...

p/s: tak berapa pandai bab2 nak masuk contest nie..

peaNut said...

iella ~ join jgn x join ye..nnti peanut jenguk entry penyertaan iella...huhu

:-: LilacMessy :-: said...

alamak.. cm kenal je..

psstt!! xpe peanut join la tao contest tuh.. messyy doakan peanut berjaya.. messyy kbzian sket la yunk..

=(

peaNut said...

messy ~ huhu..xpe dear...doakan utk peanut je la ye

shahrul said...

thanx 4 tagging me! =)

Hitam Itu Menawan

peaNut said...

shahrul ~ sama2..hehe

peaNut said...

bspotgurl ~ sori lmbt reply komen u babe!!comment baru je appear..kan problem aritu..
peanut suka gmba tu..sbb dia mkn nk mkn peanut je kan..hikhik

peaNut said...

stilla ~ try jgn x try ok..huhu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers