be my Followers

klik klik klik

Friday, July 2, 2010

geng keras xda hari ni la...bosannnnyerrr!

salam semua readers..
bagi aku suram la sgt hari ni...
cuaca sejuk je..
hujan2 ckit...
aircond kat ofis ni cam lam peti ais je..

kesuraman aku ni makin menjadi2 plak sbb 2org geng keras aku x kerja arini...
dia org berdua cuti la plak ari ni..


"STILLA & EEIN"

bila dia org ada asyik bertekak je kami..
bnda remeh pun jadi besar kalau dh sorang mula bukak isu..
aduii..
ragam berkawan..
mcm2 ada kan...

bila dia org xda ni..
boring yg teramat la plak aku...

aku nk cakap ckit kat dia org berdua ni...

"eyh korang...jgn la cuti pada hari yg sama...kebosanan aku dok kat ofis ni xda teman la...uhukuhukuhuk"

hurmmm..
nk wat apa ni erk???
BLOGWALKING je la...
jom!!


p/s :
arggghhhh!!!
rasa nk tutup je aircond ofis ni!!
sejokkkkk!!~

10 comments:

HairiAks said...

Peanut.. brapa tahap kekerasan geng tu..
he3..
Apa kata peanut pon amik cuti skali.. biar kosong opis tu.. he3....

nabilah_2908 said...

kesian dia... :)

mereka2 ni cuti bape hari..?ala..esk kn dh hari sabtu..cuti dh.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
PERKARA-PERKARA YANG MENGUNDANG KEPAPAAN

Aleeya said...

bosannye klo kat opis takde geng yg sekepala kan heheheh cian dia, takpe nxt time cuti sesama k..cuti betiga skali hehehe

* mEsSy * said...

alolo.. meh nak teman.. ngeee..

peaNut said...

hairi ~ mmg nk cuti gak..sbb peanut pon x sihat sgt..tp,,x sampai hati plak nk biar ofis ni kosong...hurmmm

peaNut said...

nabilah ~ mereka cuti ari ni je...nasib baek la esok dh cuti.....huhuhuhu

peaNut said...

aleeya ~ kalau kami bertiga cuti sama2..x pasal2 bos mengamuk kang..hikhik

peaNut said...

messy ~ alangkah bgs nya kalau messy leh temankan peanut..huhu

Ena said...

salam.. singgah sini jap.. :)

peaNut said...

ena ~ singgah la slalu..peanut suka!!~