be my Followers

klik klik klik

Sunday, July 18, 2010

they are all from sabaH!!huhu..

salam weekend smua...
amacam weekend korang???
enjoy???

semalam aku n Wanie (adik bongsu aku) g ambik mak aku kat airport..
mak aku baru balik dr Sabah..
ada kursus kat sana..
kebetulan my dad keja syif petang balik mlm..
jd,,aku la yg kena drive n ambik mak aku tu...


ni je pic yg sempat aku ambik masa kat airport tu..
hehe
gmba mak pun x sempat nk ambik..
lagi pun mak aku tu mmg xsuka nk bergambar..
hihihihiihihi

jom tengok apa yg mak aku bawak dr sabah...
mak aku xda la bawak apa pun..
juz a small souvenirs from Sabah...




kiut kan key chain ni semua...
hihi..
kami adik beradik ambik sorang satu..
aku punya yg ada penyu tu..
hehehe
paling unik yg ayam tu..
tp,,adik aku dh awal2 rembat...
mengalah la aku ambik yg penyu tu..
kiut jugak la kan..
hihi

tahun2008 dulu..aku penah duduk sabah hampir 3bulan...
aku menjalani kursus asas operasi perkastaman kat sana..
huhu
rindu rasanya nk jejak kaki ke bumi sabah lagi..
bila la agaknya ada peluang nk kesana..

insyaallah..
kalau ada rezeki aku msti akan ke sana lagi..
huhu
sabah mmg sebuah negeri yg cantek..
byk tempat2 menarik kat sana..
siapa yg lum pernah ke sana..
wat la plan utk ke sabah....
cuti cuti malaysia kat sana....
msti syok!!

selamat merancang percutian..




p/s :
oh bosss!!
hantar la kau pegi kursus kat sabah lagi..
leh la dpt tiket fligt percuma..
hikhik
rindu nk jln2 kat sana....

8 comments:

ardinihumaira said...

dni ada keychain 4 segi tu! yeay sama! ^___^

HairiAks said...

bestnya cuti2 Mlysia...

PinQib said...

;0
OHOH.. TERSALAH SENT PULAK..

XPE LAH.. NK KOMEN JUGK LA..
HEHE..
COMEL3 NYE CNDRAHTI NI..
OMGUDDD
Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Wo ai ni♥

bspotgurl said...

sudah pergi sabah 3 kali..memang bestt tak terkata..:)

peaNut said...

ardini ~ yeay..sama la kita..kiut kan key chain tu..hikhik

peaNut said...

hairiAks ~ prince..bkn peanut yg pegi..my mom..huhu

peaNut said...

pinQib ~ huhuhu..asyik salah sent je kan..tp xpe la..hihi...mmg kiut semua keychain ni..peanut suka smua..huhu

peaNut said...

bspotgurl ~ best kan..jd jom kempen kat sesiapa yg lum g lagi tu..pegi la melawat ke sabah..hikhik