be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, July 27, 2010

contest aku & Ray boN!!



salam pagi selasa u all semua...
entry pagi aku hari ni..
penyertaan aku utk contest aku & ray bon anjuran encik caer kita....

actually last week aku telah di tag oleh cik Nina Aman utk contest ni..
alang2 dh d tag..
so,,aku decided utk join je la...
lagipun syarat2 penyertaan x la membebankan pon...

ok..
xperlu nk panjang2 kan cerita...
sila klik sini utk baca syarat2 penyertaan kalau u all semua berminat nk join..
hehe

so,,pic kat bawah ni la yg aku pertaruhkan utk contest aku & ray bon ni..
pic masa aku n my mom g shopping kat Serikin..
kalau org sarawak msti tau kat mana Serikin tu kan..huhu
yg nmpk ckit bayang kat blakang aku tu la my mom..
nmpk ckit je jd la ye mak..
kihkihkih..

ok..
jom tengok pic yg aku pertaruhkan ni..



hehe..
amacam??
bergaya x??
huhuhu

harap2 ada tuah la pic ni..
dan utk memenuhi syarat penyertaan contest ni..
aku perlu tag 2org sahabat blogger..
tp,,aku rasa cam nk tag 5org la kali ni..
so,,,here is the list of the tagged person...


jd,,sapa2 yg dh kena tag tu..
sila2 la sudi kan diri utk join k..
mana tau ada d antara kita yg bertuah leh menang nnti..
huhu

selamat bergaya dgn spek masing2..
kihkih



p/s :
suka2 je join contest ni..
kalau bertuah beruntung la kan..
kalau dh xda rezeki tu..
apa leh buat..
huhu

14 comments:

Amni said...

kmk pakey spec itam lam keta jak.. Hee...

Yaya said...

vavavaaaaaaaaaa begayanya, belakang ur mom eh peanut?ley masok betanding ngan raybon gak tu hehehe

ayo kena tag ..kena le mencari spek lak neh kekekeke

ardinihumaira said...

InsyaAllah dni akan join. gudlak dear!

ceksumolek's said...

wah wahh.. sebelum nih punyer tag belum langsai lagi.. tambah yang baru.. ehhee.. yang nih ade tarikh tutup so nnt sumi cepat2 jawab yer..

Stilla Royazrie said...

nang cun mem...chantek hheheh...=)

AngahSayang2314 said...

alamak angah pun tercarta sekali ke?? hehehe nak letak pic apa yerrrr

:-: LilacMessy :-: said...

chaiyok2 yunk.. semoga berjaya!!!!!!!!

=)

peaNut said...

amni ~ hehe..kmk pun jarang nk pakei spec itam tok sebenanya..time2 rasa ngegeh jak mek pakei....

peaNut said...

aleeya ~ hehe..my mom tu sekadar hiasan je la..huhu..cepat akak..bergaya dgn spec akak...join contest ni ye

peaNut said...

ardini ~ gudluck gak kat dini ye..

peaNut said...

aisumi ~ yup dear...ada tarikh tutup tu..cepat2 join k..gudluck!!

peaNut said...

stilla ~ hehe..chantek la ya..hahaha..lawak ktk mem..ya gmb time mek g serikin ngn cdak ppaop batch ktk ya..

peaNut said...

angah ~ snap je la gmba angah pakai spec..hehe..asalkan ada je..

peaNut said...

messy ~ tengkiu yunk!!!semangat nih~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers