be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Friday, July 23, 2010

perasaan terumbang ambing...wujud x perasaan tu??

salam petang...
suram je hari aku 2 3 hari ni..
cuaca kat kuching ni pun mcm fhm2 je perasaan aku sekarang...
hujan je memanjang...
hurmmmm...

aku sedih la u all....
ada problem ckit dgn my love life...



aku mcm rasa x tenang je..
hubungan aku ngn my love..langsung xda kurang atau lebih..
tapi,,ada perasaan pelik tau..
mcm ada sesuatu yg x kena....
aku pun tgh cari..
apa bnda la yg mengganggu fikiran aku ni...

mintak jauh la kalau adanya pengwujudan org ketiga...
kalau d pihak aku..
mmg xda...aku setia pada yg satu..
dan aku harapkan begitu jugak pada pihak my love...

"ya allah..
tenangkan la perasaan aku ni..
kalau ada apa2 yg x kena dlm hubungan kami...
kau segera la tunjukkan pada aku....
berikanlah jln terbaik utk kami..
aminnnnnnn..."

korang semua pun tolong la doakan agar aku mendapat ketenangan semula dlm hidup aku ni..
mcm xda seri dh hidup aku ni..
hurmmmmm...

maaflah andainya luahan hati aku ni menjengkelkan sesiapa yg membaca..
aku juz xda tempat utk meluahkan apa yg aku rasa..
jd,,aku luahkan kat blog aku ni...
itu je cara yg aku dpt fikirkan sekarang utk kurangkan ckit perasaan aku yg terumbang ambing dh ni..
huhuhuhu

aku hrp sgt2 semua ni akan berakhir dgn cepat...
aminnn..




p/s :
ini la antara sbb nya aku dh kurang perasaan nk update blog...
jiwa kacau...
terlalu byk bnda yg nk d fikirkan..
aduuuiiii...
hidup mmg penuh dgn dugaan... 

16 comments:

Amni said...

tanyak nya bah... hee...

Yaya said...

peanut..apa kaba kitak tekkkkkkk

laaaa nape ni peanut..baru nak happy2 neh..apsai neh.. ..jgn le mendung je..cheer up..bf peanut yg emsem tu saje je tu..wat gimik hehe, gi babaappp dia eyh..

take care tau..
moga mud kembali ceria yer..

A Fans of Lee Family said...

amin...
hopefully evrything ok..
jgn pk byk sgt ok..
jge ksihatan.. :)

Makbed said...

sabar lah wahai sahabat bloggy ku...

aku kan sentiasa menemani.

nabilah_2908 said...

dh bawa berbincang ke...?

hmm...semoga hubungn u all berdua berkekalan... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BERMIMPI TENTANG ULAR

No name said...

knp sume orang mcm sedih .. jgn sedih2.. mainan perasaan jer kot.. CHEER...

ardinihumaira said...

dear.. luahan hati tu penting untuk melegakan hati kita ;)

Stilla Royazrie said...

erm sama kita mem ada problem...=(

peaNut said...

amni ~ hurmm..dh tyk..nya pon jwb cmya jwk..xtau apa mslh hbgn tok..p..2 3 hari tok tek dh rasa ok balit dh

peaNut said...

kak yaya ~ komen kak yaya mmg ceria la..suka baca..terima kasih coz beri semangat kat peanut ye..

peaNut said...

qaseh ~ harap cmtu la..aminn..huhu

peaNut said...

makbed ~ tengkiu sbb memahami ku..hehe

peaNut said...

nabilah ~ dh jugak kami bincang hati ke hati..tp,,still xda jwpn...hurmmm..biar masa je la tentukan..

peaNut said...

lizzie ~ hurmmm..harap2 cmtu la..cuma mainan perasaan je..huhu

peaNut said...

ardini ~ sbb tu la buat luahan kat blog tercinta ni..hihi

peaNut said...

stilla ~ bila la bok xda problem oww..hurmm

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers