be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, July 13, 2010

seperti yg aku dh janjikan..semalam dh tertunai..tggu selamat sampai je plak!!~

salam petang all my readers...
huhu..
panjang yg teramat je aku punya tajuk entry kali ni kan..hikhik
actually,,entry ni adalah kesinambungan dr entry yg pernah aku wat sebelum ni...
sila klik link kalau korang x jelas ttng apa yg aku tgh sok sek sok sek ni k...
entry tu adalah mengenai follower blog aku ni yg ke 88..
cik Yana yg sgt bertuah tu..

aku dh janji yg aku akan kirimkan pemberian yg x seberapa tanda aku menghargai follower aku yg dpt angka bertuah tu...
so,,,aku xnak taip pjg2 kat sini...
jom tengok gmba2 yg aku upload kan kat sini...
biar gmba2 ni je la yg bercerita kat korang...
huhu












kesimpulannya,,,aku dh pun selamat pos kan hadiah ni kepada cik Yana...
dan semalam gak aku dh hantar sms kat dia utk inform yg aku dh pun pos kan hadiah tu kat dia..
kalau dh terima nnti sila inform aku..hehe
dia pon jwb ok & ucap TQ kat aku...
u are welcome my dear!!

insyaallah..
nnti kalau ada rezeki..aku akan kasi lagi hadiah kepada sesiapa yg bertuah..
yg pasti..org yg bertuah tu kena la buat baik kat blog aku nih..
ehehehe
nnti aku akan informkan lagi ttng tuah menuah ni k...
kita tggu & lihat je la nnti..



p/s :
hadiah yg aku bagi kat yana tu special tau..
sempena hari pernikahan dia yg x lama lagi tu..
hikhik
SURPRISE!!

6 comments:

:-: LilacMessy :-: said...

nak y cm gtu2 gak.. hoho..

citt!! taniah kepada LUCKY NO8..

=)

ardinihumaira said...

whoaaa bestnya dia dapat hadiah ;)

Yana@Nana said...

SALAM, YANA DAH DAPAT DH.. TQ YER..TAPI BELUM BUKAK.. KENA TAHAN SAMPAI MLM.. COZ.. tUNGGU n3 YANA esok

peaNut said...

messy ~ tggu je la..mana tau akan dtg jugak hari bertuah messy nnti kan..hikhik

peaNut said...

ardini ~ huhu..mmg best kalau dpt hadiah kan..hikhik

peaNut said...

yana ~ hope yana suka hadiah tu ye..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers