be my Followers

klik klik klik

Thursday, July 8, 2010

geli hati tengok bdn dia tergedik2 je berjalan..haha!!

salam...
malam2 ni boring la pulak...
hurmmm...

tadi aku gatal2 tgn bukak folder2 yg ada lam laptop kesayangan aku ni..
huhuhu...
aku terjumpa la satu vdeo yg bagi aku lucu n leh buat aku ketawa sorang....
vdeo aksi my nephew masa dia baru nk pandai berjalan...

so,,aku decide nk share ngn readers aku vdeo ni...
tu pun kalau korang sudi nk tengok..
hikhik..

jom layan vdeo my little haizul !!


video


p/s :
korang ketawa x??
kalau x lucu tu..
buat2 je la ketawa ye..
kecik ati aku kalo korang x ketawa..
ahaha

6 comments:

shahrul said...

hehe..memang klakar abis... :p

peaNut said...

shahrul ~ mmg lawak kan..dhla dia tu kurus habis..kalau d tiup taufan..mmg confirm terbang tu..hihi

PinQib said...

comel nye.. hehe.. macam mk sedara dia.. agaga.. :)
Jum singgah belog Pink!

Takdir yang mendukacitakan! !

ardinihumaira said...

hihii... nakal ye... dengar tak dni gelak ni ;)

peaNut said...

pinQib ~ ehehehe..pandai ambik hati ye..huhu..mekaseh!!~

peaNut said...

ardini ~ mcm sayup terdengar je dni elak...hihihihi