be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Monday, July 5, 2010

sepatu baru bercorak berani!!1st try ni babe..huhu

salam all readers..
wah..
mcm mana hari korang hari ni??
aku kat ofis tadi mmg bz tahap gaban..
nk blogwalking pon susah...
biasalah kan...MONDAY!!
hurmmm...

tp,,bila aku balik je dr kerja td..
ada sesuatu yg agak membuatkan rasa penat aku tu hilang ckit..
hihi

aku masuk je kat bilik..
tengok ada something kat atas katill
wah!!
ada bungkusan..


hehe..ni gambar belas kasihan dr mr.google..dia pinjamkan kat aku..aku terlupa nk ambik gmba bungkusan tu tadi..terlalu syok la katakan...huhuhu

msti nk tau apa yg ada kat dlm bungkusan tu kan??
hihi..
aku terus je koyak rabak kan pembalut bungkusan tu...

jeng jeng jeng!!



inilah kandungan bungkusan tu...
cantek x???
hihi..
sebenarnya,,nk gelar apa ni eyh??sandal or selipar or sepatu??
aku gelarkan sepatu je la eyh..
nmpk berbunga gak ckit ayat kan..
hikhik

sebenarnya aku order sepatu ni secara on9 kat facebook..
jumaat lepas aku buat urusan jual beli ni..
dan hari ni dh pon sampai..
aku puas hati la dgn sepatu ni...
1st time aku berani nk try pakai sepatu yg bercorak2 cmni..
sebelum ni aku pakai yg biasa2 je..
hihi..

nk tengok x aku pakai sepatu baru aku ni??
jom tengok ckit..

sebelum tu aku nk pesan awal2..
sila abaikan kaki aku yg x cantek tu ok..
tengok selipar tu je..



ni pandangan dr sebelah kiri


ni plak pandangan dr sebelah kanan..

aku suka sgt2 kat sepatu baru aku ni..
lain kali nk order lagi la..
huhu..
aku sgt2 berpuas hati..

apa pendapat korang??
cantek x??


p/s :
mmg seronok shopping on9..
sbb x nmpk duit tu habis...
ahaha
alahai mr.moneY!!

12 comments:

Qib said...

lawa kottttt!!!

nice syessss..

Jum singgah belog Pink!

Tips menjadi comel !

peaNut said...

alaaaa...cam x ikhlas je tu..huhu

Erina Asmawani said...

K.A.C.A.K = CANTIK!
Cantik gila kasut tu..i loikee! ;)
very niceee~ berapa tu peanut?

Qib said...

ikhlas kot.. hee.. ni, copy code ni..

dektkan semya. isi url dan tajuk sendiri..

awak kasi emel, sy bg emel la.. em.. malas kot nak wat tutorial.. sy cuba tulis dalam komen, x leh, dia x mau jdi code, terus jadik compress.. oK..

Redbloodsnow said...

kck ya yunk. ciney tak meli? mek link FB ya lok. nih tauk da heel mek kenan juak lak..hikss

Stilla Royazrie said...

cantek mem...i really like it...=)

peaNut said...

erina ~ makaseh puji....hehe..murah jak ya ena...
rm30.90 jak..termasuk kos pos ke sarawak tok...

peaNut said...

pinQib ~ kalau ikhlas makasih ye..hehe..peanut dh tinggalkan email kat entry latest pinQib..nnti emailkan ye

peaNut said...

zie ~ nama kakak ya ASFARINAL ABDULLAH..lak ktk crk lam fb k..

peaNut said...

stilla ~ huhu...tq puji mem..kmk pun suka glak2 selipar tok..

nn said...

ouh memang cantek! tapi tak berani nak beli kasut online takut salah size. huu

peaNut said...

nn ~ peanut pon 1st time try ni...slalu mmg pakai size 36..sbb tu berani je cuba order yg size 36..cun gak babe!!hihi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers