be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Thursday, July 15, 2010

rezeki berganda!!~

salam u all!!
aku hepi glerrr ni weiii...
hehe
maaf kalau bahasa aku kat atas agak kasar..
maklum la,,,,terlalu gembira...
hehe

baru je semalam aku wat entry tayang yg aku dpt buffered earning aku yg kedua...
pagi tadi masa aku baru je on9..
aku check kat account Nuff Nang aku...
wow!!!!
ada lagi buffered earning masyuk babe!!!!


buffered earning kali ni yg merangkap buffered earning yg ke3 utk blog aku ni dtgnya dr iklan Youth Olympic LB..
thank u yg teramat la ye sbb sudi kasi buffered earning utk aku...
hihihihihi

menjerit aku bila tengok bnda ni tadi..
ahaha

walaupun aku baru je dpt 2 buffered earning dlm satu masa..
tu dh buat aku cukup2 hepi tau..
org lain dpt lagi byk..
xda pon bising kan...
tp,,aku nk bising2 gak..
hikhik
peduli apa kan..ini kan blog aku..
hehe
jgn marah ye!!nnti kena jual...huahuahua




p/s :
to u all yg singgah jln2 cuci mata kat sini..
tolong2 la klik kat my Nuff ok...
dpt la tolong aku punya buffered earning tu bertahan lama ckit...
tolong ye kwn2..
hhuhuhu
TQ!!~

20 comments:

Unknown said...

tahniah.... =)

Ena said...

ye lah.. blog kita.. suka hati la nak buat apa yeh!.. hehehe..
Tahniah.. ;D

Yaya said...

WAH3 HEPINYE DIAAAA

TAHNIAH PEANUT ;))

Mrs. Q! said...

congrats :)
hepy for u
gambate!

:-: LilacMessy :-: said...

taniah2!! teroskan usha yo..

=)

AngahSayang2314 said...

tahniah la... hehhe

velasrizal said...

wah byk btol rezeki awak ye..tahniah la..

Ben Nyah Pesaing Ben Ashaari ?

Stilla Royazrie said...

wah..best mem..hhehehe...tingkatkan lagi prestasi..hehheh

ardinihumaira said...

dni pun tak bnyk gak peaNut.. cuma sebab ada dua blog jadi banyak sket. hehe.. peaNut mungkin boleh try buka satu blog lagi..

peaNut said...

anastasyea ~ tengkiu ye dear...

peaNut said...

ena ~ bak kata upin & ipin..betul betul betul..ehehehe..anyway,,tq ye!!

peaNut said...

kak yaya ~ mmg hepi glerrr ni akak..huhu..tq!!~

peaNut said...

kie-Yu ~ terima kasih dear...

peaNut said...

angah ~ terima kasih angah..jgn lupa klik my Nuff ye..

peaNut said...

messy ~ yea!!chaiYok chaiYok..

peaNut said...

velasrizal ~ alhamdullillah rizal...rezeki jgn d tolak..terima je selagi tuhan nk kasi..huhu

peaNut said...

stilla ~ hehe mem..tgh nk meningkatkan prestasi la tok..huhuhu..support me always k..

peaNut said...

ardini ~ peanut mmg dh ada blog lain la dini...ada dua..hihi..leh cek kat sidebar sebelah kanan blog peanut k..kat atas bhgn follower tu..

Qib said...

huh.. sy masih x paham sistem ni cik peanut.. help33

Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Salah bontot ke selipar?

peaNut said...

pinQib ~ ssh gak la peanut nk terangkan...sbb semua ni under control pihak nuff nang..yg pastinya,,,buffered earning ni akan kasi extra amount dr campaign earning yg kita slalu dpt tu..masyukkkkk!!~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers