be my Followers

klik klik klik

Thursday, July 8, 2010

kau mmg hebat la Paul!!

salam sekali lagi semua...
huhuhu...
alhamdullillah la sbb aku batalkan niat nk bgn pagi2 tengok perlawanan germany n sepanyol mlm td...
kalau aku bgn..
mmg sia2 la aku bazirkan masa tidur aku..

mmg sedih dan sadis!!
germany kalah babe!!!!!
sedih tul aku dgr berita tu pagi td...
hurmm...

aku dh x semangat nk ambik tau tentang piala dunia lagi...
mmg ternyata hebat la Paul si sotong kurita tu..
sekali lagi ramalan dia menjadi kenyataan..
adoyaiii!!~



goodbye my dear Miroslav Klose!!
i will miss u..
cewahhh...gedik santai plak kat sini..
haha

xpela germany..
next time cuba lagi..
aku akan tetap sokong korang..
huhu


p/s :
kalau aku leh jumpa sotong tu..
aku nk potong satu kaki dia..
biar dia x jd peramal lagi..
hebat sgt la dia tu..
jeles aku~

6 comments:

lady XOXO said...

BYE BYE GERMAN... HALLO2 SPAIN N HOLLAND... ahahha...

fyna said...

sedih jugak T.T

ardinihumaira said...

paul ni kan kalau goreng pun sodap ;p

peaNut said...

lady XOXO ~ alaaa...jahat!!mentang2 la spain menang..uwaaa

peaNut said...

fyna ~ sedih kan..sob sob sob

peaNut said...

ardini ~ kalau peanut leh colek si paul ni..mmg peanut akan goreng dia garing2..huhu