be my Followers

klik klik klik

Monday, July 5, 2010

merungkaikan teka teki semalam..huhu

salam semua..hehe
tahniah & terima kasih atas cubaan2 meneka jwpn utk teka teki yg aku buat semalam...
kepada sesiapa yg lum baca entry semalam tu..
sila klik sini untuk mengetahui soalan apa yg aku tawarkan utk d jwb..huhu

ok..
aku xnak korang tggu lama2..
sekarang aku nk kasi tau apa jwpnnya....

jawapan untuk soalan pertama :


Masukkan benang dalam jarum...haha

jawapan untuk soalan kedua :


Bas sekolah lah, sbb dia je l the only bas pegi sekolah..


huhuhhu..
so,,dh terlerai la persoalan semalam...



ada gak yg teka dgn bijaksana sekali..
jwpn yg mereka bagi mmg tepat sgt2..
kepada mereka yg berkenaan (yg teka dgn betul),,,TAHNIAH sgt2 la kau ucapkan kat korang..
tp,,kali ni aku mtk maaf la..
aku xda hadiah utk peneka yg terhebat..
lain kali la ye...
huhu

gumbira plak rasanya dpt buat org berfikir ni..hikhik
nnti aku akan buat sesi teka teki cmni lagi eyh...
aku nk carik teka teki yg best2 n paling susah..
biar korang sampai pusing kepala nk jawab..hihi....


p/s :
soalan pertama cam lucah je kan...
hehe
jgn pk pendek je ye kwn2..
pk dulu sebelum nk wat kesimpulan soalan tu lucah or x..
hikhik

4 comments:

~♥ iella ♥~ said...

laaa....tak sempat nak tengok entry soalan,jawapan dah dapat...nasib baik tak da hadiah.. kalau tak rugi jer tak dapat jawab soalan senang cam kacang tue...

(cakap besOr nie..hehe..)

peaNut said...

iella ~ haaa...tu la x cek blog peanut hari2..kalau ada hadiah kan dh rugi..nasib baek peanut lom wat teka teki yg offer hadiah...huhu

Redbloodsnow said...

hahaha..nice teka teki ya. mun mek x bc jwpnnya..kompom mek blur juak x tauk..haha :P

peaNut said...

zie ~ haha..ya la tek yunk...kmk 1st jumpa teka teki tok riya pun blurr jwk...fikiran alu kelucahan jak..huhu