be my Followers

klik klik klik

Daisypath Friendship tickers

Sunday, July 4, 2010

COOL JUMPER CONTEST

salam all..
aku wat entry ni pagi2 buta tau..
semata2 kerana nk sgt2 join contest ni..
aku telah di tag oleh cik erina dlm entry beliau tentang contest ini....
arini ada la tarikh tutup contest ni..
aku tawakal je la buat ni..
kalau di terima utk masuk contest ni alhamdullillah la..
kalau x d terima..
apa leh buat la...
huhu

ok..
contest ni adalah contest yg mempertaruhkan gamba aksi lompatan yg paling menarik..

ni la syarat2 penyertaan contest ni...

-->>Rakamkan sebarang gambar anda atau bersama kawan2 dengan aksi lompat yang paling cool.

-->>Gambar yang diedit secara sederhana atau yang unedited juga diterima.

-->>Be my follower --> Nina Aman

-->>Repost entri ini di blog2 anda dan tag 4 kawan.

-->>2 foto dengan aksi lompatan paling cool akan disiarkan di blog saya dan berpeluang menerima hadiah menarik.

-->>Tarikh tutup: 4 JULAI 2010...
 
 
aku nk mempertaruhkan gamba aksi lompatan aku bersama MY GIRLS..
dia org ni geng aku masa sekolah dulu..
gmba ni kami ambik semasa hujung tahun 2009..
masa tu kami buat surprise birthday party utk our fren..KYE..


ni la gmba yg aku pertaruhkan tu..



dan oleh kerana hari ni adalah tarikh tutp contest ni..
so,,aku x tag sapa2 utk contest ni...

aku berharap sgt2 kat tuan punya contest ni akan terima penyertaan aku ni..
huhu
kepada Nina Aman,,,tolong terima ye!!


p/s:
tag utk contest ni aku simpan lam draft je..
baru je bukak hari ni..
tu la yg baru nk hantar penyertaan ni..
hikhik

5 comments:

Syahida said...

good luck!. nak join juga, tapi x buat lagi entry

peaNut said...

sya ~ peanut pon cuba2 je ni..sbb tarikh tutup hari ni..xtau la penyrtaan peanut ni d terima or x..huhu

:-: LilacMessy :-: said...

chaiyok chaiyok!!

=)

peaNut said...

messy ~ yeay!!caiyok2..harap2 ada peluang menang..huhu

Nina Aman said...

peanut...dh view pic lompat2...tq 4 joining...(=
peanut, nak join giveawayyyyy hehe (=

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers